FACEBOOK

marți, 29 aprilie 2014

PressAlert.ro Oameni care sar in ajutorul Folkului


Doar oameni ca Zoltan Varga, jurnalist cu dedicatie in ceea ce face, mai scot la iveala folkul timisean, care , de 8 ani de cand eu m-am stabilit in orasul de pe Bega, nu da semne ca ar exista. Totusi, Timisoara e orasul care a furnizat artisti de prestigiu in muzica de gen. Nu stiu si ma-ntreb de ani buni incoace, de ce e atat de vaduvita de presa acest gen de muzica? E clar ca se vrea indobitocirea publicului. Nu se vrea poezie de calitate, nu se vrea o muzica ce n-a facut rau nimanui! De cand m-am nascut, adica de cand am inceput sa aud, folkul in Romania e reprezentat de un numar de artisti pe care pot sa-i numar la degetele de la o mana. Altii nu mai exista. In ochii si urechile celor care ar trebui sa promoveze tinerele talente nu se-aude si nu se vede decat acei cativa artisti care au stranepoti acum si stra-stranepoti. Eu inca ma consider un "tanar talent" care asteapta ca, intr-o zi, cineva sa-l auda si sa-si dea cu parerea public, pentru ca publicul si-a dat cu parerea in ceea ce ma priveste si le multumesc pentru increderea ce mi-o acorda. Accesati linkul de mai jos si informati-va de festivalul Mai Folk. Cu respect, Vasile Mardare.


http://www.pressalert.ro/2014/04/vasile-mardare-autoritatile-locale-nu-vor-sa-sprijine-miscarea-folk-efectiv-nu-ne-au-bagat-de-seama-vezi-cand-va-avea-loc-festivalul-concurs-mai-folk/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu